Fredag och lördag :)

Hejsan :) har inte skrivit på nåra dagar så jag skriver nu,

Fredag: Efter skolan åkte jag hem för att hämta grejjer till loppisen på lördagen, och sen åkte jag till tumba. Mötte Ylva på bussen till tumba :) Vi hade likadana påsar (a) Kommer tyvärr inte ihåg exakt vad jag gjorde i stallet... Men jag anmälde mig till hösthoppet :D det blev, *tamtadadam* Nova! Läängtar jättemkt! :D  Efter stallet fick jag skjuts av Ylva till tumba. Jag skulle ta tåget till pappa, och precis när jag gick ur bilen kom tåget xP Så då gick jag jääättesakta mot tåget. På stationen i södertälje mötte pappsen mig :) Sen gick vi till båten. På kvällen tittade jag på Freaky friday ;)

Lördag: På morgonen väckte pappa mig runt tio. Vi åt frukost, och sen gick vi till nån loppis och köpte fyra hästböcker :) Jag läste klart en av dom igår, den var jättebra! Sen åkte jag till stallet, och fick skjuts över ängen av Bettan och Viktor :) Dom skulle också till loppisen, så jag fick tränga in mig där bak mellan alla deras påsar ;P  Klockan två var det loppis nere i cafeterian :) Jag och marre hade ett bord tillsammans. Jag sålde en väst och en hjälm typ.. Och jag köpte ett vitt schabrak som jag ska ha på nova :) Och så fick jag strykkappor av Anna ;)  Sen tog jag hand lite om Cooper, och Quthia.  senare på kvällen åkte hem till mamma, sen åt jag middag, och efter det gick vi hem till mammas kompis. Där åt vi äppelpaj och glass :) Supergott!

Idag har det inte hänt mkt, snart ska jag åka till stallet :) Skriver mer ikväll!  Puss

/ Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0