Utmanad

Jag blev utmanad av Vanessa

Regler:

  • Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
  • Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.


 

  1. jag irriterar mig ofta på småsaker
  2. jag äälskar att fotografera
  3. vill typ bli designer när jag blir stor
  4. jag är en riktig gottegris
  5. jag är otroligt kittlig,
  6. och otroligt lättskrämd
  7. Jag är dålig på att komma på sånahär saker :)

Jag utmanar ; Anja, Emelie W, Jennie W, Marilyn, Randi, Emelie E, Alisa


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0