Hågelbystallet

Hej alla läsare :) Idag började skolan igen.. Tråkigt, men ett måste x) Det gick ganska fort, åkte till Hågelby efter skolan med Marre och Anja. Haha vi var jätteflummiga, det var superkul ;) Träffade Becka på Hågelby :) Sen gick Anja och Marre till Skrefsta, och jag stannade kvar med Becka. Vi borstade på Cia, hennes sköthäst :) Och lite annat. Fotade massor när Cias medryttare red, haha fick några bra bilder. Sen åkte jag, Marre och Anja hem. Nu är jag här, har precis ätit soppa. Ska nog ta mig en till macka. Skriver imorn tror jag :) Om det inte blir mer ikväll. Ciao

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: rebecka

Cia är bäst!:D<33

2009-04-15 @ 22:50:12
URL: http://orame.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0