Härliga vår :)

God morgon! Hah, det kan man gott säga. Eller ja, det är ju morgon och den är god :) x) Det låter lite konstigt, men aja. Solen skiner, ska åka till stallet snart. E&J hämtar mig fem över åtta tror jag. Ska ta hand om Coopiloop :) Kanske smörja ute också, det är ju så mysigt! Hehe jag skrev ju igår att jag skulle gå och lägga mig runt 21, eller hur? Ja, man kan ju säga att det blev inte riktigt så. Somnade ganska sent tror jag (a) Men jag håller på o läser en bra bok, så det är svårt att sluta. Nu ska jag ta och borsta gaddarna! Vi ses sen :)

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: anja

bra bok= fullblod? ;D

2009-04-04 @ 20:59:34
URL: http://likeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0