Moster Ida :)

Hallåj! Skola idag, tråkigt. Stall efter, kul :)  Fast svenskan var ganska kul, vi ska skriva "en bok om annat än mig själv" x) Haha.  I stallet tog jag hand om söta cooper. Skrittade när jag kom, sen ryktade vi ute samtidigt som jennie och jerry :) Supermysigt!  Tog lite bilder :) Men har inte ork att ladda upp dom så det får bli en annan dag.
Haha nu till rubriken. Jag,E&J,Anja och Victor åt middag typ halv åtta, sen gick vi ner till stallet. Då smörjde Anja Sunnys och Banjos träns, och Victor och jag höll henne sällskap. Då sa Anja till Victor att jag är moster, och det är jag ju, och då började han kalla mig moster Ida ;) Så det är anledningen till rubriken idag! Hejsvejs.

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: emmie

min ide :) haha <3

2009-04-20 @ 22:56:47
URL: http://emmiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0