sötis polle =)

ÅÅÅh jag råkade göra nått med texten så att den blev kursiv...... Och det går inte att ändra! Men jaja.

Tjollahopp! Hah bara för att jag är på bra humör :D Och jag känner på mig att jag E&J kommer bli på skratthumör sen. Men vi tar dagen från början! Nästan. Skolan gick snabbt, E och jag fick gå från sista lektionen om vi jobbade hemma :) Hah men det var typ sista gången sa Camilla ^^) Tror jag. Iallafall, åkte till Tumba och köpte Ben&Jerrys :) Den här gången blev det Half Baked! Den var jättegod! Fem får av fem får :) haha okej ska kanske ta nått annat, det där lät lite konstigt. Fem japp av fem japp! Hihi det blev bättre :D
Vi åt den på väg till stallet, och på vägen dit pratade jag med Sofia lite också. Skulle rida ut direkt när jag kom upp till stallet :) Och det gjorde jag, E (<3) följde med också :) Red någon konstig väg typ.. Haha okej kanske inte, men för er som kan vägarna ; red över vallen, upp till vattengraven och tillbaka till stallet. Där travade jag av i ridhuset :) Han var suuuperfin!! Och bara bäst :D Det var jättemysigt. <3 Älskar den hästen asså =)  Sen gjorde jag resten åt lilla Coopi. Haha när jag skulle mocka bytte jag box med Sofi, för hon tyckte att jag var seg. Så jag mockade hos Qurage och hon hos Cooper :) Hah det var lättare hos Q (a) Man tackar man tackar ^^)

Nej nu ska jag nog ta och flumma mig vidare hem till E&J. Om dom har någe internet så kanske jag bloggar :) Haha vi får se, jag kanske inte kommer fram till datorn. Hej svejs!

/Ida

Ben & Jerry's Half Baked

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0