Stall hela dan

Hallå i stugan! Hehe det tar alltid typ en halvtimma för mig att skriva ett blogginlägg, om det inte är superkort, för jag gör massa saker imellan! Haha, skrev jag och fortsatte spela. Jaja! På förmiddan åkte jag, E&J till stallet :) Har tagit hand om lilla Coop. Vi ryktade ute :) Supermysigt! Och vart med på löshoppning med stallvärdarna. Det var kul! Sen red jag fram C åt Sofia :) Och när hon hade ridit, travade jag av honom. Det var jättekul, han var fin :) <3
När jag hade fixat klart, åkte vi hem. Äter sen middag, efterrätt sen ;) Typ miniglassar.
Skolan imorn! Har fortfarande ont i nacken, men det ska nog gå. Vi ses :)

/You know who

Kommentarer :)
Postat av: Emelie

haha det låter lite roligt att du skrev trava av :) för asså det låter som om du lix. red lätt runt fyrkantspåret :P fattar du? :P

vad kul att sofia sa att det typ var den bästa gången hitils :) <3333

2009-04-19 @ 22:24:38
URL: http://emmiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0