Television.

Hallå! Hihi är på bra humör :) Chattar med bästis, och vi kanske ska åka på kryssning i maj :) Det blir superkul! Hoppas vi kan boka ikväll. Det har inte hänt så mycket sen jag bloggade sist, har kollat på tv och ätit ;) Nu ska jag väl forstätta med tvn om det är någe bra.. Det brukar inte vara nått speciellt på torsdagar tror jag...
Så här ser mitt tv"schema" ut x)

Måndag: Chuck, How i met your mother, Vänner och Simpsons zappar imellan!
Tisdag: Desperate houswives
Onsdag: Grey´s Anatomy Och varannan onsdag, eftersom jag rider varannan, kollar jag på How i met your mother, Vänner och Simpsons
Torsdag: How i met your mother, Vänner och Simpsons zappar imellan
Fredag: Då är det oftast vara olika, brukar kolla på film
Lördag: Då är det oftast vara olika, brukar kolla på film
Söndag: Gossip girl Om jag hinner

Hejdå /Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0