Vill haaaaa :)

Åh jag är sugen på att shoppa! Måste rensa ur mina garderober och fylla dom med nytt. Det skulle inte skada med några nya outfits! Fast först måste det nog va lite klirr i kassan, sen är saken fixad. Här är lite som finns med på min önskelista
Cheap Monday - Narrow Light JeansKillah - New Eke Light BlueYour Eyes Lie - My World My Style osv.
Allt är från Forever21 och Nelly.com. 

En till grej som står på min önskelista är  den här,D40 (Black)Kanske inte just den, men en systemis iallafall! :) Och det här + lite till


/Ida

Kommentarer :)
Postat av: sara

Tycker att du har ganska bra smak Ida;) Dom där ljus blåa Killah jeansen har jag:D ska nog ha dom i morron;)

2009-04-01 @ 19:38:43
URL: http://rosajeans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0