Första badet för i år ;)

Hejsan! Åkte som sagt till stallet idag :) Fixade till coop, han var lika söt som vanligt! Nästan sötare :) Fast det kanske inte går ;) Tolle & Coop var busiga ute i hagen, tog massa kort. Kanske lägger in :) Vi åkte hem vid ett, ganska tidigt jag vet men det var skönt. När vi kom hem duschade jag, sen drog E&J och jag å bada :) Inte ute ;) Men inne. Det var.. Ja vad ska man säga? Svalkande x) Fikade lite hos mormor, sen åkte vi hem. Har inte gjort så mycket, ätit och kollat på Kalle och chokladfabriken :) Haha ^^ Snart ska jag gå och lägga mig, måste få lite sömn inför imorn! Ska ju tävla på världens bästaste ponny :) Det är ganska lätt program, men det är ju alltid bra träning (a) Natti natti

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0