Tävling på lille L <3

Tjollahoppsan! Hah låter som jag är på bra humör :) Och det är jag också! x) Var i stallet idag :) Tog hand om store C (haha igentligen är han inte så stor), han var söt och busig ;) :) När jag hade gjort det viktigaste, började jag fixa med Lollipop. Smörjde sadeln, och bytte schabrak. Sen tog vi honom till spolspiltan och knoppade och lite sånt :) Han vart supersöt! <3 Vid två gick vi ner, ropade upp och byggde fram. Sen gick jag upp och sadlade, och så gick vi ner igen och red fram :) Han lyssnade inte så bra, och det blev lite spänt x) Tyckte inte att programmet blev så bra... Men sen vid prisutdelningen hade det tydligen gått ganska bra, kom etta :)  Grattis alla andra också :) <33
Super kul tycker jag, en till rosett till min lilla samling ;) :) Blev jätteglad, sen gick jag upp och gav lille L ett äpple. Nattade Cooper och åkte hem sen.

Nu är jag supertrött! Har ätit middag, kollat på tv, och vart ute med Molly,Emelie och Jennie :) Det var skönt å vara ute, det var faktist inte så kallt. Oj vad långt inlägg det blev (a) Hoppas att du orkade läsa hela!
Imorn åker jag till stallet vid tolv typ. Ska ta hand om C och sen är det övernattning där :) Ska bli kul! Så antingen så skriver jag imorn, eller så skriver jag på tisdag kväll. Det blir nästan bara stall det här lovet! Kramisar
Fick bilder av Angelica från idag :) Här är två av dom,


/Ida

Kommentarer :)
Postat av: paulina

Grattis:)

2009-04-06 @ 08:22:47
URL: http://kungpau.blogg.se/
Postat av: sara

Grattis:D Gud så söt han var:D

2009-04-08 @ 09:11:08
URL: http://rosajeans.blogg.se/
Postat av: Felicia Andreasson

Grattis för vinsten :)

//Felicia

2009-04-08 @ 09:57:45
URL: http://blogg.feliciafoto.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0