förlåt för ganska dålig uppdatering

hehe jag vet, har varit en ganska dålig bloggare. Men ibland orkar man bara inte blogga (a) Igår åkte M och jag till Farsta, jag köpte ett par foppatofflor. Rosa ofc (a) haha. Sen åkte vi och badade på Lida, Tessan var där med sin familj, men dom skulle precis åka :/  Iallafall, vattnet var ganska varmt och det var skönt å bada. Sen åkte vi hem och grillade. När jag hade ätit klart så kom Tessan och vi kollade på bring it on ;) sen följde jag henne hem.

Idag tror jag inte att ja ska hitta på något speciellt... Typ till bibblan och låna en bok (tyvärr inte Så länge vi båda andas för det är 22 reservationer på den!!). Och så ska vi väl handla. Sen kommer Carla m. familj :)

men hörni, vi hörs!

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0