fredag - äntligen!

hallå där, kom precis hem från skolan. Hade håltimma dom två första lektionerna, om jag hade vetat det hade jag antagligen stannat hemma och sovit istället :p, men E och jag åkte in till stan :) mysigt! Vi hann inte göra så mkt, men drack chai latte på waynes, och gick in på H&M och åhlens.  Sen åkte vi tbx till skolan, gick motionspass och åt lunch. Efter lunch hade vi två lektioner, en kort och en lång x) Klassråd, och sen typ 120 minuters NO. booring säger jag bara. Men idag var det faktist helt okej.

Hade sällskap med Randi på vägen hem :) Vet inte vad jag ska göra nu... Film blir det ikväll iallafall, sagan om ringen. Har faktist aldrig sett dom filmerna (a) men det ska det bli ändring på, alla tre visas den här helgen. Fredag, lördag och söndag.

Men hörni, vi hörs :)

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0