H&M shopping

Sitter och kollar på hm´s hemsida. Har hittat massor! Kläder, väskor och tillomed grejer hem ;)
Vill så gärna beställa hem! Men är ju helt pank, äger sisådär 60 spänn.. Dom där skorna jag köpte ruinerade mig x) Haha så jag får väl vänta tills den 25:e eller vad det är.

hehe mycket svart blev det x) Men det mesta finns ju i andra färger, så jag kan ju välja. Iallafall, jag lägger in lite av det jag gäärna skulle vilja ha och som jag behöver :)

 

1. kjol
2. klänning
3. bikini
4. jeans
5. skärp
6. väska
7. pannband
8 & 9. kuddöverdrag
10. hårnålar

köp åt mig ! (a)


Kommentarer :)
Postat av: vanessa

kjolen var jättefin :)

2009-08-10 @ 21:24:34
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0