ingen rubrik

Halloj :)  Mobilen jag ville köpa (W350i) fanns varken på Mediamarkt eller Netonnet.... Men imorn ska jag kolla efter den, för Tessan och jag ska till stan :)

När vi hade vart på Mediamarkt åkte vi till frissan, och klippte mormor. hah :b  Sen åkte vi till Gröna stugan, vid lötsjön, och åt "middag". Dom hade ingen varm mat för dom skulle typ precis stänga -.-  Haha, nån annan som har vart där idag? :) ;)
hahahaha tessan fattar, och anja tror jag

Sen var vi tvungna att åka hem typ.. Mamma släppte av mig hemma. Sen har jag inte gjort så mycket, ätit middag, surfat lite och ätit upp min Ben&Jerry. Duschat har jag också ;)
Nu ska jag kolla på HP 4! ciao

Kommentarer :)
Postat av: tessan

hahhahahahahaha , ida det tog mej typ 5 minuter att fatta vad du menade med "nån annan som har vart där idag ?"

2009-08-09 @ 21:27:26
URL: http://ttessans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0