Lördag 25 Juli

När vi kom fram till Gotland var det mörkt. Klockan var ju faktist 02.55 ;b Vi åkte till Fole, där vi skulle bo. Tror det är ca en mil från Visby.  Vi hyrde stugan av min syrras kompis, Mima :)
Vi packade upp och bäddade, sen gick vi och la oss. 
Jag kommer inte riktigt ihåg när vi vaknade.. Men jag antar att vi sov ut x) Först åt vi frukost, och hälsade på alla. Inklusive hästarna ;) Thrust, Pepsi och Easy.  Thrust är en stor brun häst, och dom andra två är små shettisar. 
Sen smörjde vi :) Haha det fanns grejer som dom inte använde som inte hade blivit smörjda på ett tag. Så jag tror dom grejerna mådde bra av att bli smörjda ;) 
På eftermiddan gick vi på promenad med shettisarna :) Jag, Anja och så Mimas barn Elias och Adam.

Dom tipsade oss om ett kalkstensbrott som ligger i närheten där, och dit åkte vi. Bara mamma och Yvonne badade ;b

Sen tror jag inte att vi gjorde så mkt mer ;)
bilder kommer


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0