söndag..

halloj! idag cyklade jag och M in till stan. okej vi tog tåget men vi cyklade från och till stationen (a) sen cyklade vi inne i stan också, gick på den där matgrejen i tantolunden, och så åt vi på loopen. 
Haha en lite rolig grej som hände, en kille gick förbi mig och ba "snygga byxor!" ja ba öh.. tack? haha blev så förvånad xD

Har inte gjort så mkt här hemma, gjort varma mackor :) och kollat på tv. Skulle egentligen ut å springa med T, men pallade inte eftersom har cyklat ganska långt idag.. Vi får ta nya tag en annan dag!
Imorn är det skola.. suck! det ända som är bra med det de är att jag får ha min nya outfit :) haha.

vi hörs imorn, kanske på morgonen. puss
förlåt förlåt, bilder kommer snart

Kommentarer :)
Postat av: anja

haha xD hur såg han ut ;)?

2009-08-24 @ 08:48:31
URL: http://likeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0