Tessan slaggar här

sov hos henne igår, idag har vi typ inte gjort nånting x) Vart ute med Wilma, kollat på film och ätit. Höhö ^^)  Och nu ska vi kolla på en till film, får se om vi har något gottigt till den. (Inte för att jag tror det men man har ju hopp :D) ;) 

hittade en bild från igår,

höhö jag till vänster ^^ sen jennie, tror jag :b, marre och tessan.
emelie kom inte med.. höhö jo lite, det är hon som håller i påsen ;)

Juste, imorn ska jag tona håret :D Ska fixa brunt, äntligen. Hoppas bara att det blir snyggt (a) Är så trött på min hårfärg ^^ Vad det nu är :b
jag uppdaterar imorn! puss o kram


Kommentarer :)
Postat av: marre

Min bleka vampyr arm x)

2009-08-14 @ 13:21:56
URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0