the voice

Hallå där :)  Kom hem vid tolv igår, vi hade skitkul verkligen! Åkte in vid fyra med Tessan, mötte Emelie&Rebecka på centralen. Vi gick runt i affärer, sen gick vi ner till kungsan. Vi va där typ två timmar innan. Men vi väntade ;) Först fick vi bra platser men efter ett tag blev det helt tjockt med folk, så vi knuffade oss fram till dom andra x) Och med dom andra menar jag Emelie W,Jennie,Anja, Emilia och Micke. 

Sen hände det inte så mkt mer, ja förutom alla artister dåra :b
"träffade" en skitsöt kille, inte direkt träffade men han råka slå till mig i huvudet och lite sådär . Hehe ja bara skrattade typ (a) Lite pinsamt var det.   Iallafall, tappade bort honom sen..  
Det slutade vid halv elva, då gick vi till centralen och tog tåget hem.

Har verkligen haft jättekul! :)  Snart ska jag dra till cooper, ska bara äta lite och så först.
Vi hörs!

Kommentarer :)
Postat av: tessan

grymt kul var det ! :D , "min" kille hoppade ju fan på mej :O hahahahah

2009-08-17 @ 23:43:15
URL: http://ttessans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0