Tisdag 25 Augusti

Hallå där, kom hem för en tag sen. Har duschat, och gjort iordning lite mackor och oboy (a)

Idag tog vi skolfoto, jag blev inte bra som vanligt. Usch jag är verkligen missnöjd! Och så mitt i allt började jag gapskratta också, typiskt mig börjar alltid skratta på dom mest opassande ställen.
Men men, han sa att det blev bra (inte för att jag tror honom...).

Efter skolan gick Marre och jag hem till mig :) Hämtade ridgrejor, sen åkte vi till stallet. Asså jag har typ inte gjort nånting, ätit, gått runt och hållt folk sällskap xD På kvällen var det ridning, valde sist och fick nova. Det gick verkligen inte bra! Asså hon lyssnade inte på mig och jag lyssnade inte på henne xD haha nej men asså det funkade helt enkelt inte..

Jaja, jag får väl jobba på det. Nu ska jag äta klart, sen ska jag nog lägga mig. Är helt slut! Kommer definitivt ha träningsvärk imorn. Men vi hörs :)

puss /ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0