tjo bre (:

Idag har jag vart i stan med Tessan<3 Vi gick av på Södra. Gick i lite affärer, sen köpte vi dricka på donken vid slussen. Sen gick vi till drottninggatan och gick lite där. Kollade efter min mobil, och på the phone house kostade den typ 1900.. Så jag köper den nog på typ netonnet när den kmr in eller nått x)

Köpte mina älskade skor också :D Haha inte dom jag hade planerat att köpa, men ett par andra snygga x) Lägger in bild ;)   När vi blev "trötta" haha gick vi till centralen. haha vi såg nåra killar som glodde, så vi glodde lite tillbax. sen gick vi lite längre bort, för tåget kom. Och haha så när vi hade satt oss så gissa vilka som kom och satte sig brevid. Haha ;)

Men aja, ja tog bussen hem sen. Har ätit middag och sett klart HP :)  Nu drar jag ut med Tessan ;) Vi hörs imorn


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0