.....

åh den här dagen har verkligen vart skit. först skolan, fast den var ändå okej eftersom vi gjorde typ inget. och jag ser faktist lite fram emot det här skolåret men ändå.. Sen när man kmr till stallet finns det typ ingenting att göra kvar, så jag fick rykta, tvätta v-kopp och ta hand om araben. 
Älskade hästen var jättegosig idag, vi stod och mös jättelänge. Cooper alltså.

Sen har allting varit ganska bra, men är så HIMLA irriterad på en speciell person. Nej jessica, det är inte du. tänkte att du kanske skulle tro det, om du läste.
allt är bara så himla skit just nu! vill verkligen verkligen inte att cooper ska åka... kommer sakna honom så oändligt mycket!  vet inte hur jag ska göra..

♥♥ jag älskar alltid cooper mest av allt ♥♥

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0