50-örings makeover :)

Hallå! Det hände inget spec. i skolan idag, Randi och jag har haft kul :) Engelska,svenska,lunch, sen jobbade vi med mässingtråd på slöjden, och sist no. Då ändrade vi färg på 50-öringar, alltså vi kokade dom i nån vätska (kmr inte ihåg vad den heter ^^) och zinkpulver. Då blev den silvrig, sen höll vi 50öringen över gasolbrännaren och då blev den "guldfärgad". Jag tog tyvärr inga före eller efter bilder. Haha på väg till stallet prövade jag och Randi att handla med våra omgjorda 50öringar, och det funkade! Hon kollade inte ens på den. Tog hand om Cooper , den söte <3, i stallet och var stallvärd. Sen kom mamma å hämtade mig vid sju, och vi stannade på donken på vägen hem (a) Sen har jag duschat och kollat på tv. Nu ska jag väl fortsätta kolla på burken :) Vi ses!

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0