Gröna benlindor + Lollipop = ?

Halloj, blogg.se är jättesegt så det blir inga bilder. I skolan hände inget spec. som vanligt x) Vi fick sluta en timma tidigare ung, jätteskönt! Sen skjuts till stallet. dubbelt så skönt. Tog hand om Cooper, sen red jag Lollipop i specialen på kvällen. Det gick bra, men jag har ju fortfarande lite att tänka på ;) Det var iallafall jättekul! Hoppas på honom nästa gång (a). Då ska jag nog ta och låna ett par lindor och linda benen på honom, Sofia sa att jag kunde låna hennes gröna :) Nu måste det bli hårdträning på att linda! Blir det snyggt med gröna på honom tro? Han är fux, för er som inte vet. Det blir inget stall imorn, fast på söndag blir det det tror jag. Skriver imorn efter skolan om det har hänt nått speciellt! Annars finns det nog inget att skriva, lite bilder kanske ;) Kram

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: m,

grönt ÄR en fuxfärg så du vet ;)

2009-02-12 @ 19:03:36
URL: http://dingovalp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0