Kort skoldag.

Tjena mors! Mötte E&J imorse, och vi gick tsmns till skolan :) Vi började med SO, sen hade vi klassråd. Vid tio kollade vi på Valentines Rock i aulan, det var bra. Sen åt vi lunch, och så hade vi NO. Vi jobbade lite med våran tidning, sen fick vi sluta. Kort dag :) Vi stannade en stund i cafeterian, dom delade ut gratis mackor för typ ingen hade köpt dom under dan. x)
Sen följde E&J mig till centrum och vi bytte batterier på en klocka. Sen orkade dom inte gå några extra meter, så jag fick lämna den själv hos mormor. Det tog typ några minuter, sen gick jag hem. Nu är jag sugen på något att äta... Åt ju mellis i skolan, så jag är typ sugen på smoothie eller nått.. Vi får se vad det blir! Haré bra!

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0