Lollipop :)

Okej, jag vet verkligen inte vad jag ska döpa inläggen längre. Men strunt samma. Imorse tog jag, E&J och nåra andra tåget till centralen :) Sen hoppade vi på en sån där stor buss, som man åker långt med ^^) Vi åkte i ca 1 ½ timma, sen parkerade vi på parkeringen på Strömsholm :) Vi fick guidning runt (inte hela) Strömsholm, sen åt vi lunch. Jag köpte tacopaj :) Den var jättegod, fast kall i mitten ;/ Sen kollade vi på när några hoppade i ett av dom sex ridhusen, och dom hoppade jättehögt. Utan väst också, en tjej ramlade av på hindret men det gick bra. Vi åkte hem vid typ halv tre, och på vägen till Stockholm stannade vi på sveriges största godisbutik :) Jag köpte massor av godis. Haha Emelie och jag hade jättekul på hemvägen! Vi ritade av varandra och ja, teckningarna kanske inte blev så lika oss ;) Men vi hade superkul iallafall :)

Sen åkte vi till stallet, jag fixade lite åt Cooper och åt middag. Red klockan sju, hade Lollipop. Tredje gången den här veckan :) Det var jättekul, och gick faktist ganska bra. Men jag har ju lite att tänka på (a)
Imorgon ska mamma och jag kanske åka till Fyrishov och bada :) . Sen blir det stall på fredag, ska rida Cooper :) <3
Nu ska jag fortsätta kolla på Grey´s.
See you 

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: randi

loololipop loololipop!!!!!!<3 han e så bäääääääääääääääääst!!

2009-02-28 @ 22:11:56
Postat av: Ida

Aa :) <3

2009-02-28 @ 22:13:48
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0