Massa dressyr

Halloj! Imorse åkte jag, E & J till stallet vid ca åtta. När vi kom dit tog jag ut Coop och Tolle, sen började jag borsta på Lollipop. Alla samlades vid halv tio, och kollade vilka som var där och sen började vi bygga fram. När vi var klara gick jag upp och fortsatte borsta. Försökte knoppa men det blev inget bra x) Sen gick jag och Olivia ner med hästarna, och började rida fram. Sen red vi dressyrprogrammet, det gick väl sådär. Han lyssnade inte alls på ena volten, men vi slutade som delad sjätteplats (av 18 tror jag). Efter det fixade jag åt Cooper, och var med kompisarna. Red sen på kvällen, hade Lollipop igen :) Det gick superbra, de va kul. Sen åkte jag och Marre hem.
Nu har jag precis "teat" som mamma & jag säger (dricka te xP), ska nog sova snart. Imorn åker vi på besök till Strömsholm :) Sen stallet, och specialdressyren på kvällen. Hoppas på Lollipop (a) God kväll

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0