Mysig helg :)

Halloj. Familjen kom igår, och åkte hem idag. Det har vart mysigt! Vi kollade på melodifestivalen, jag tyckte alla var ganska bra, förutom hon (kmr inte ihåg va hon hette) med låten Snälla snälla.  Tycker inte att det var nå bra! Fick skjuts med dom till stallet efter lunch. Tog hand lite om Cooper, sen åkte ja hem vid halv fem. Inte mkt har hänt sen dess, spelade klart tv-spelet jag har lånat av en kompis. Duschat, ätit middag och nu ska jag äta mammas goda chokladkaka :) Bilder kommer från helgen!

Imorn är det skola igen, suck jag orkar inte. Ja håller typ på och bli förkyld, så jag känner mig allmänt seg! Men men.
Så här ser min vecka ut:
Måndag: Skola, stall (stallvärd,cooper)
Tisdag: Skola, stall (cooper,ridning)
Onsdag: Skola,stall (cooper,ridning)
Torsdag: Vara med "kusin" kanske :)
Fredag: Till pappa?
Lördag: Hos P
Söndag: Stallet (stallvärdsridning

Aah nu måste jag rusa till Gossip girl, hade helt glömt att det börjat! Hugs.

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0