Shopping och stall

Hejhej, sorry har inte skrivit på ett tag... Men nu är jag här! Åkte och shoppade igår med M :) Köpte solglasögon, badkläder (a), och en jacka. Jag längtar efter våren :) Och min födelsedag (a) :D Iallafall, igår kväll när jag hade ätit middag och lite sånt gick jag hem till E&J :) Sov där, vi hade mysigt. Vi fick skjuts till stallet imorse, där har jag tagit hand om Cooper. Red också :) Det var jobbigt, men jätteroligt. Åkte hem ganska tidigt, och nu sitter jag här (a) Ska nog ta och baka mig en äppelpaj! E&J ska kanske sova här ikväll, så dom får säga om den var god eller inte ;D Skriver imorgon om inte annat. Kram kram!  

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: Jasmin :]

sv; okei :) bilderna blev ju lite suddiga, men snart har jag ju råd med min systemkamera ja ska köpa! =D

2009-02-27 @ 19:09:50
URL: http://dressage.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0