Sju månaders bloggning!

Ja du såg rätt, jag har bloggat i sju månader! Det måste vi fira med lite äppelpaj. 

Kom precis hem från skolan. Fick sluta tidigare, men stannade kvar en stund med Narin och Tessan. Haha Tessan och jag orkade inte gå, så vi bytte lite kontakter. Men till slut blev vi ju tvungna (stavning) att gå hem, så vi gick. Tessan stannade här en stund och fick ett gelehjärta :) hehe ^^)  Snart ska jag dammsuga och börja packa, åker till strängnäs senare. Jag kanske skriver ikväll, om det blir någon dator. Ha det bra!

/Ida

här får ni dom efterlängtade (iallafall av mig) bilderna.


1. Tessan <3
2. Herkules :) <3
3. Haha Emelie <3
4. Och Randi ;D <3
5. Min "världsberömda" äppelpaj :D

Kommentarer :)
Postat av: tessan

ahmen omg ! :O du kunde ju knappast valt en vackrare bild :O

2009-02-20 @ 15:56:13
URL: http://ttessans.blogg.se/
Postat av: randi

den är ialla fall snyggare än min!xD

2009-02-27 @ 23:10:26

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0