Stall stall stall, nästan hela lovet!

Tjaba! Åkte till stallet idag runt ett. Har tagit hand om Cooper och varit med E&J :) Cooper var supergosig, och han verkade ganska trött.. Han har väl busat massor med Tolle ute i snön :),

Jag är jättenervös inför imorn! x) Hehe jag hoppas att det kommer gå bra, men det tror jag nog. Det spelar igentligen inte så stor roll, bara det är kul så ;P ^^ Imorn kommer jag vara i stallet från ca åtta till åtta :) Nej kanske inte, mer 9 till 20.. Jag får ta med mig massor med mat!  Nu blev jag sugen på att göra äppelpaj..... Nej jag som äter så mycket onyttigt, känns det som, jag får väl ta mig ett äpple (a) Sen ska jag träna lite mer på dressyrprogrammet och efter det ska jag Sooooova :) Jag måste få energi till imorgon. Natti natti!

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0