God morgon :)

Det blev inget bloggande igår, så jag skriver nu istället :) I skolan var det fortfarande miljötema, så vi redovisade våra planscher (stavning). Det gick bra :) Sen åt vi lunch, och så satte vi upp planscherna i entrén x) När vi var klara fick vi sluta, en hel timma tidigare!  Då åkte Anja och jag till stallet :) Igentligen skulle jag inte dit, men Sofia hade blivit jättesjuk typ så då hade jag Cooper för mig själv :) Han var supermysig. Åkte hem vid kvart över sex ungefär. Det blev ingen bio, för Jennie var sjuk :( Men vi ska väl se den nån annan dag!

Idag ska jag nog inte göra nått speciellt, men familjen kommer på eftermiddan :) Det ska bli kul! Hejdå :)

/Ida


Kommentarer :)
Postat av: jaaaaag

fråga jennie varför hon aldrig skriver i bloggen! :)

2009-02-08 @ 12:14:49

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0