Ett kilometerlångt inlägg.

Hallå i rutan, har inte skrivit på några dagar men jag har inte haft tid och ork att sätta på datorn. Men iallafall.

Måndag: Skolan var "rolig", om man nu kan säga så, vi hade inte så många lektioner (a) Fyra för att vara exakt, men två av dom är 80 minuter långa. Vi går ju i X Y Z grupperna på måndagar, så då var jag med Randi hela dan :) Och så med Anja och Emelie, när vi hade håltimma på första lektionen. Slöjden var kul, fast jag tänker inte säga vad vi gjorde. Det får ni se sen :) Sen var det NO, då pratade jag med Pelle om mina "betyg" (a) Fast vi har ju inte betyg, men vi pratade om jag uppfyllde målen eller inte. Det gick väl bra antar jag, fick G+ x)  Efter skolan åkte vi till stallet, var stallvärd och tog hand om Cooper.

Tisdag: Vaknade lite sent på morgonen, men jag hann ändå med tåget till stallet. Vi hade friluftsdag, och då fick man välja ridning :) Så jag åkte till stallet med Emelie, Jennie och Hanna. Dom andra var redan där ;P Vi fick komma överens med hästarna, och jag fick Belle. Hon var lite seg, men för att jag var bakom små ponnyer hela tiden -_-  Men det var kul iallafall :) Sen tog jag hand om Cooper :) <3 Red på kvällen, hade Lollipop. Han kändes också lite trött, och det gick inte så bra att göra övningarna... Men det gick bra att rida :) Om någon förstår hur jag menar. 

Onsdag: Hade håltimma på tyskan, kunde ju ha stannat hemma men jag visste det ju inte så... Men ja hade kul med Tessan å Marre :)  Inget mer speciellt hände i skolan.. Åkte till stallet sen :) Tog hand om Cooper, sen åkte vi hem. Har ätit massor, och duschat. Nu måste jag dra och kolla på Grey´s!  Glöm inte det :) P&K
Föresten, har anmält mig till sportlovsdressyren :) Gissa vem jag ska ha?! Lollipop! :D Det ska bli superkul. Han har gått så fint dom senaste gångerna jag har ridit honom (a) Så jag hoppas att det ska gå bra. Måste träna på dressyrprogrammet.

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0