20:57

Hallå i rutan. I skolan hade vi bara tyska, sen åkte vi till tumba (studiebesök). Hah vi gick in på Ica & Lidl och frågade lite om miljön.. Fast alla bara stod där och glodde förutom Emelie som frågade om vi fick prata med dom om deras "miljö" typ x) ,Anja som frågade frågorna, och jag som skrev ner allt. Igentligen borde dom andra få åka tbx och göra om allt själva xD Menmen, när vi var klara gick jag, A & E till donken och köpte med oss mat. Sen fick vi skjuts till stallet av E's farfar :)
 
Vi åt i smedjan, sen tog jag hand om Cooper. Det var jätteskönt att komma tidigt till stallet :) Typ inga där, förutom personalen dåra. Sen runt ett-två började det komma folk. Vi övade på caprilliprogrammet som vi ska rida på ridlägret, i lilla ridhuset. Även fast det ska vara större ridbana gick det bra ändå ;) Hah det är verkligen jobbigare att gå programmet utan häst! Sen åkte vi hem, och vi pratade om fördelar & nackdelar med vinter och sommar, läs Anjas blogg :)

Nej nu ska jag gå och ta ut min chokladpudding ur kylskåpet. Det ska bli gott! Bilder kommer kanske. Haré bra!

/Ida


Kommentarer :)
Postat av: josefin

SV: Tack så mycket :)

2009-02-04 @ 22:45:55

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0