Hööks & stall

Hallåj! Idag har jag vart på Hööks och i stallet. Jag köpte inget på hööks, E&J köpte ridskor :) I stallet tog jag hand om Cooper, och så tog jag massor av bilder på ridskolehästarna. Det var full rulle ute i hagarna.. Tyvärr slutade dom hålla på när jag kom... Fast det blev lite bilder iallafall :) Lägger nog in några.

Den här veckan ska vi ha miljövecka i skolan. Varje dag ska vi ta med reklamen vi får hem i brevlådan, och lägga allt i stora korgar typ som står runt om i skolan. Vi får väl se om jag orkar ta med mig det x) Men det är jätteskönt med miljövecka, för vi missar massor av lektioner (a) Imorn ska dom typ bara berätta vad vi ska göra och sånt, typ planering, och sen ska vi kolla på film i aulan. Haha Wall-e ska vi se ;) Sen slutar vi! Och då åker jag till stallet och tar hand om hästen :) Skriver när jag kommer hem! See you

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0