Lite tidsfördriv.

Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär
Hur många kuddar har du i sängen?
Två

Hur många landskap har du bott i?
Ett
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor och skor

Tycker du om kinamat?
Näe
Tycker du om kaffe?
Nej x)
Sover du på någon särskild sida?
Nix
Kan du spela poker?
Nej
Tycker du om att mysa?
Aa :) Speciellt med sköthästen

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp :)
Vill du ha barn?
Vet inte :P
Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda ;)
Vad spenderar du helst pengar på?
Viktiga saker, och sånt som jag jättegärna vill ha (a)
Äger du dyrbara smycken?
Nja...dyrbara för mig iallafall!
Sover du med gosedjur?
Näe, men jag har fortfarande kvar alla från när jag var liten (a)
Vad har du för ringsignal?
Någon som finns på mobilen.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Vet inte
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En filt

Flirtar du mycket?
Näe, tror inte det x)
Kan du byta olja på bilen?
Nej
Vilken var den senaste boken du läste?
Nån hästbok, tror jag

Läser du dagstidningen?
Ibland
Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
Dansar du i bilen?
Haha ibland ;) Det går ju inte att dansa så mycket, men man sjunger ju gärna
Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Nrj tror jag
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Lite om design till bloggen tror jag
När var du i kyrkan senast?
11 oktober 2008. Då Irmis döptes :)


Kommentarer :)
Postat av: emelie

du vet minst två som fyller år samma dag som dej :) <3

2009-02-15 @ 20:43:24
URL: http://fotogalentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0