Helg i Strängnäs

Tjena mors! Det har inte blivit så mycket datorn på ett tag :) Men nu ska jag skriva lite. Jag åkte till Strängnäs i fredags :) Med Carla, Risto och barnen. Vi har haft jättemysigt! Alltid lika kul att vara där :) Igår kom mamma dit också, vi möttes på överskottsbolaget, jag köpte en ridhjälm och ett täcke till herkules :) Alltså, bara ett vanligt regntäcke. Jag tror nog att han tyckte det var skönt att få lite skydd. Ridhjälmen ska jag inviga på tisdag tror jag :) Jag längtar, har lärt mig dressyrprogrammet nu tror jag. Usch, måste gå och träna med på det. 
Idag har vi åkt massa pulka och haft snöbollskrig :) Haha jag är så sämst på att kasta snöbollar. Vid ett ungefär mulade Kevin mig, och jag började blöda näsblod så då gick vi hem (a) Vi åt lunch, sen åkte jag och M hem. Jag har fotat massor i helgen, så jag lägger upp ett par stycken bilder :)


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0