.

Jag orkar inte mer. Allt blir bara så jobbigt. Även fast jag så gärna vill, blir det bara jobbigare. För varje helg som går. Fan du ska veta hur mycket jag saknar dig när det bara inte funkar och jag inte orkar. Jag vill så mycket , men ibland går det bara inte. Allting har förändrats, allt var bättre när jag var mindre. Vill bara ha tillbaka det. Du ska veta, att jag kommer alltid att älska dig. Så otroligt mycket så att det inte går att förstå. Men ibland, blir allting bara kaos.. Hoppas att du förstår mig, för annars fungerar det inte. Varför måste allting vara såhär?

Jag älskar dig.

Kommentarer :)
Postat av: emelie

vem menar du? :o

2009-01-09 @ 21:22:16
URL: http://fotogalentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0