Hallå i lingonskogen

Lyssnar på musik just nu, det finns så många otroligt bra låtar men
dagens låt blir ändå; T.I ft. Rihanna - Live Your Life. 

Idag i skolan var det väl ganska tråkigt som vanligt x) Brandlarmet gick vid lunch, men det var typ bara nåra som hade skjutit smällare.. Asså, när man vaknar på morgonen har man bara lust och strunta i skolan! Men det går väl inte antar jag. Efter skolan gick jag och Randi hem till mig och rastade hunden lite, sen gick vi hem till henne :) Vi spelade sims och lite sånt. Haha vi var trötta, och flummiga. Sen följde hon mig en bit hem, och det tog typ tjugo minuter för mig att komma hem, fast det skulle tagit typ fem x) Vi hade kul :) När jag kom hem lagade mamma och jag mat, och planerade lite för imorn. Vi ska äta pannbiffar med fetaost i, något till typ ris och tsatsiki (stavning :$). Mums jag längtar :) Aja här är lite om dagen.

DAGENS VILL HA: 
DAGENS KLÄDSEL:
DAGENS FRISYR: Olika. Mest utsläppt
DAGENS LÅT: (det skrev jag där uppe)
DAGENS PLANER: Sova ;)
DAGENS SAKNAD: Pappa
DAGENS DUMMASTE: Tvn, som bara visade två bra program.
DAGENS DROG: Goda saker som går att äta (nu finns det inget kvar...)
DAGENS KÖP: Ingenting
DAGENS GODIS: Jag hittade några laktritsnappar i väskan
DAGENS HUMÖR: Trött!
DAGENS ROLIGASTE: Randi :)

Tjingeling!


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0