Hej bloggen!

Igår åkte jag hem till pappa, till båten. Vi åt middag, och kollade på film :) Oceans 11 tror jag den hette.. Väldigt bra faktist! Den handlade typ om nåra som skulle råna banker i Las Vegas. Somnade kanske vid halv tolv. Imorse vaknade jag samma tid fast andra siffror, halv tolv. Vi åt frukost i styrhytten, mysigt :) Hihi man kände sig "stolt" över båten när folk gick förbi utanför och pratade om och pekade lite på båten å sådär (a) Jag tog halv tre-tåget hem till mamma, när jag kom hem tog jag en lång dusch och tvättade håret. Fixade mig, sen åkte Tessan och jag till Randi.

Där träffade vi Hanna,Anja,Ylva och Sara också :) Randi öppnade alla sina presenter från oss, hon fick en plånbok och örhängen av mig. Sen gjorde vi pizza och åt massa annat gott. Hihi vi körde mörkerkurragömma, Anja och jag hade skitkul! Haha x)  Tyvärr blir det inga bilder, för kameran glömde jag hemma.

Nu sitter jag här med tandborsten i munnen. Ska sova, för imorn bär det av till stallet. Till världens mest underbara häst :) Ska åka dit med Emelie o Jennie. Jag skriver mer efter stallet. Puss

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0