Man måste ha hjärna för att experimentera

Haha rubriken, i måndags på no:n skulle vi blanda massa olika vätskor så att det blev olika färger. Randi och jag gjorde tillsammans, och i början blev det bara fel men sen lyckades vi! Och då hörde jag att några killar pratade om att nån inte hade klarat det och lite sånt, så babblade dom typ om att dom va smarta och skit... Ja där har ni förklaringen :) Efter skolan igår åkte vi till stallet, och va stallvärdar. Haha Randi och jag hade fett kul när vi gick över ängen. Jag tog hand lite om Cooper sen också.

Tisdag, det hände inget spec. i skolan. Åkte till stallet, red och fick Nala. Jag valde näst sist. Det gick väl ganska bra :)

Onsdag, idag hände det inte mkt heller. Tyska, svenska, musik, idrott och sist so. Gick hem å fixade lite, sen fick vi skjuts till stallet :) Gjorde lite grejer åt Cooper <3 och så var det första gången i specialen. Vi fick utdelade, så vi slapp ropa upp å sådär... Det är jätteskönt för vi är bara åtta stycken. Men iallafall, Sofia hade skrivit upp mig på Sheila :D Haha jag visste inte om jag skulle bli glad eller inte för jag visste inte hur hon va. Men det var ju kul att hon tyckte att jag skulle prova henne :)  Det gick iallafall bra :) <3 Förutom lite grejor som galoppfattningarna blev lite konstiga..... Menmen hoppas jag får henne nästa gång! :D Hihi är verkligen glad :) Men nu blev det långt inlägg. Bilder från dagen kommer kanske imorgon. Sov gott!
Tänker inte ta bort låten, inte än iallafall, för jag älskar att lyssna på den ;D

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0