okänd rubrik.

Tjenamors! Imorse började vi halv nio, jag var skittrött på morgonen! Inte vet jag varför. Skönt iallafall att vi börjar tio över nio imorn :) + att vi bara har fyra lektioner. Ja får se om det blir stall. Iallafall, vi började med tyska. Tessan å jag hann fett långt i häftet som vi håller på med x) Sen va det svenska och musik, vi fick musikläxa... Jag tror jag kan halva x) Efter det va de lunch och jag åt kebab. Haha typ alla luktade vitlök, om man hade ätit såsen. Sen gick det ganska fort, idrott och so. Efter skolan gick jag och tessan hem till mig, och sen till henne. Haha vi har så sjuk humor vi två!  Anna, plus pojkvän, kom hit och lagade middag och just nu är dom ute med Herkules. Mamma har åkt på någon jobbresa, så dom är här under tiden. Nu ska jag fortsätta kolla på simpsons! God kväll.

Dagens låt: Takida - Handlake village

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0