skola igen! -_-

Hejsvej, idag va de skola igen. Vi har nytt schema, så vi börjar tio över nio på torsdagar. Skönt idag, men imorgon börjar vi tjugo över åtta :'( Hah jag kommer aldrig komma upp. Får väl gå å lägga mig snart! Mamma och jag sitter å dricker te och äter lussebullar :) Efter skolan åkte jag till stallet med Tessan. Ja gjorde saker åt Cooper, den goshästen :), och gjorde iordning Cherokee åt Sofia. Cherokee var tyvärr inte lika mysig idag ;) Men det var för att hon va hungrig. Imorn åker jag nog hem till pappa. Sen ska jag hem till Randi på lördag :) Måste köpa present till henne! Det får bli på lördag tror jag.. Jag skriver kanske efter skolan imorn! Kram kram




1. Emelie *jobbar hårt*
2. Jag läser min häst x) ;)
3. Cherokee :)

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0