Sorry :)

att jag inte har bloggat på ett tag. Hihi kom på att jag inte har bloggat sen förra året! Men, på nyår var jag i södertälje med mama. Det va trevligt :) Sen firade jag nyår med världens bästa emelie i torsdags ;) Eller ska man säga fredags, eftersom det är klockan tolv. Det var sjukt kul! Haha jag lägger kanske in foton imorn. På fredan åkte vi med jennie till SKHML. Såklart glömde jag plånboken, så jag kunde inte köpa nått -_- Men jag hittade typ inget iallafall. Efter det sov dom över här hemma :) Vi åkte till stallet på morgonen, och red stallvärdsridning. Igentligen skulle jag ha Nova men hon gick kurs :( Fast jag fick Kask :) Det gick faktist bra! Efter det gjorde jag iordning Cooper, och så mötte jag Sofia och vi bytte hästar. Hon hade ridit Cherokee, och så skulle hon rida Coop. Cherokee va söt :) Hon var gosig också! När jag hade pysslat om henne gick jag ner till stora ridhuset, och så fick jag trava av Cooper :) Hehe det gick inte så bra, men det gick lite bättre i slutet. Det var iallafall roligt!  När jag hade fixat klart med honom åkte skjutsade mamma och jag hem anja, emelie o jennie. Sen åkte vi till strängnäs :) Jag tycker att det är otroligt dåligt att dom inte har lampor längs hela motorvägen! Det borde dom faktist ha. Bara för att man kommer utanför dom stora städerna betyder det väl inte att man inte får se något på motorvägen! Jaja, vi kom fram till Carla välbehållna. Vi åt middag och kollade på tv. Vi prövade ett nytt spel också, barnen tyckte det var kul. Och jag också ;D

Imorse vaknade jag av barnen som typ satt och bråkade. Hihi dom sa att dom hade sett Herkules sitta i soffan på morgonen x) Vi åt frukost och spelade Madagascar 2, sen åkte jag och mamma till andra systern, Anna :) Det var jättemysigt där! Jag blir så avundsjuk, man vill nästan flytta hemifrån direkt :) Hihi jag kollar på tapeter till mitt rum, och jag hittade en snygg. Fast den kostade 2 350 spänn ;/ Jag får väl hitta något annat! Nu har jag nog ätit upp allt gott i det här huset. Inte allt, men jag blev väldigt sugen på chokladpudding nu.. Men jag har borstat tänderna så det får bli en annan dag :)  Jag måste få lite sömn snart, men först ska jag kolla på film ;) Jag kanske somnar till den... Vem vet!

Ciao /Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0