stall och hem x)

Okej, nu har jag verkligen idé torka. Vet inte vad inläggen ska heta! Men iallafall, det är väl inläggen som räknas? Idag har jag hunnit med mycket hemma! Jag vaknade runt halv elva, åt frukost och satt vid datorn. Sen plockade jag ur och in i diskmaskinen, sen dammsög jag hela undervåningen. När jag var klar med det gjorde jag mig iordning och åkte till stallet. Fotade massor med Jennie, men jag har inte tid o lägga upp bilderna nu. Kanske blir imorgon.. Åt resten av min  underbart goda pizza (som vi bakade igår) till lunch :) Jag fick lite av Jennies muffin (s?) också :) <3  Sofi berättade att hon har slutat på Cooper, tråkigt :(   Nattade Cooper och pussade på honom, sen åkte vi hem. Jag la in en tvättmaskin, ska ta ut den och lägga in en till sen. Jag har ätit middag, och chokladpudding :) Ska nog ta mig något mer gott.. Gottegris det är jag det! Ha en fortsatt bra kväll.

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0