Stallvärd med Anja :)

Hallå i rutan! I skolan hände inte mycket speciellt, vi gjorde kristaller på no:n x) Haha lägger in en bild, men obs. dom är väldigt små och bilden är suddig så man kan inte se så bra.. Men Randi och jag hade kul iallafall :) När vi slutade åkte vi till stallet, och jag var stallvärd. Anja var stallvärd istället för Tessan idag, för hon ska typ operera nånting i munnen på onsdag.. Hoppas det går bra :)  I stallet hann jag typ inte göra nått åt lilla Coop :/ Men jag gjorde betforn och så hann jag gosa lite med honom :)  Men jag ska dit imorgon också. Hoppas att jag får Sheila på ridlektionen (a) Nu ska jag kolla om det är något bra på tv! Jag lägger in bilder från förra veckan och från idag. Bye bye

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0