Tjena mittbena,

nu är jag frisk :)  Okej så jättesjuk var jag inte, men sjuk iallafall! På måndag blir det skola igen. Igår blev det nått fel på våran dator, så jag kunde inte skriva blogg.. Men när mamsen kom hem fixade hon det :) Hon hade köpt godis till mig från resan (A) Just nu håller ja på å laddar batterierna till kameran, för vi ska åka till stan snart. Jag tror vi ska till Vasamuseet (stavning) och lite annat. Jag skriver och lägger in bilder ikväll!

Jag fuskar lite och lägger in det här nu,

Bok: Harry Potter (på engelska)
Längtan: Till tisdag och onsdag , alltså ridningen
Bild: Lägger in ikväll :)
Ondska: Jag hatar mitt hår just nu.
Låt: Den jag har i bloggen :) (funderar på att ta bort den, det är ju faktist liite irriterande..)
Frisyr: Utsläppt -_-
Fråga: Vet inte x)

Kram Ida


Kommentarer :)
Postat av: rebecka

vem vill du rida?:)

2009-01-24 @ 13:52:55
Postat av: Ida

Hihi gissa (a) Sheila! :D

2009-01-25 @ 11:23:41
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0