15:53

Hallå i stugan! Har inte skrivit på nåra dar, men nu har jag tid :) I specialen i onsdags hade jag Sheila. Det gick inte så bra, och jag är inte nöjd. Men jag får väl hoppas på bättre nästa gång :) Fast då vill jag ha Nova (a) Men vi får ju trots allt utdelade så vi får se vem det blir! 

Igår åkte jag till stallet efter skolan, det var jätteskönt när det inte var så mkt folk där. Det var ju ganska tidigt på dan :) Skötte Cooper, sen åt jag middag med Anna och alla stallvärdar. Vi fick pannkakor, och så tog hon massa foton. Sen fixade vi (jag,emelie,jennie, och anja) och åkte till öppet hus i skolan. Vi va uppe på bilden :) Jag håller på att rita av nåra gula hästar, en målning av någon konstnär typ x) Men jag är inte klar än! Vi fick varsin "bullbiljett" och så hämtade vi varsin bulle i matsalen :) Kollade på nån show också. Sen väntade jag, emelie och jennie på att mamma skulle komma. Haha vi var så trötta och blev jätteflamsiga! Rektorn gav oss varsin bulle, men blev nog lite irriterad på oss x)

Idag i skolan hände det inte mkt. Vi satt lite i biblioteket och jobbade.. Inga speciella lektioner :) Jag gick hem efter skolan. Nu ska jag nog stänga av snart och göra mig iordning. Tessan fyller år imorn, så jag ska hem till henne och gratta henne :) Skriver nog imorgon. Då fyller ju mamma och Ylva år också! Shit, jag kom på att jag glömde mammas present i skolan... Aja det får bli på måndag. Trevlig helg!

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0