Hottis

Tjaba, imorse mötte jag Emelie typ tjugo i nio :) Jennie var sjuk ;( Krya på dej :)  I skolan hände inget spec, idrotten va kul :) Haha för ovanlighetens skull. Vi slutade tio i tre, då åkte jag Anja och Tessan till stallet. Haha jag blev på konstigt humör på tåget.. När jag blir det så är det synd om dom i min omgivning (stavning?). I stallet tog jag hand om Cooper, och så red jag Hot Spot. Det gick bra i traven och skritten, men inte lika bra i galoppen ;/ Kanske vill fortsätta med honom nästa gång :) Vi får se. Imorn vill jag iallafall ha Sheila. Nu ska jag gå och lägga mig o läsa! Imorn åker jag, Emelie och Anja in till stan och gör lite undersökningar till skolan osv. Sen åker vi till stallet :) Skriver kanske efter ridningen!

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0