Vasamuseet

Hejsan! Som sagt (skrivit) så åkte jag och mamma till stan idag. Vi fick ta buss&tåg eftersom garagenyckeln ligger i bilen, och Syrra nr1 har den anda och tjosan hejsan orkar inte berätta hela historien. Vi gick in på Vasamuseet och jag tog massor av bilder, lägger in några, och sen gick vi lite på Åhléns och H&M. Hittade tyvärr inget, skulle verkligen behöva en ny jacka. Och så vill jag ha en mössa, nya skor osv. Det är så krångligt med min "stil" för att det jag tycker är snyggt passar inte på mig! Jag blir så trött på det.. Jaja vi får hoppas att jag hittar något nån gång :) Nu ska jag gå och hälla upp chips, ska pröva en ny smak idag. Tror den hette Roasted garlic & Salt.. Hoppas att dom är goda :)  Kram

Dagens låt: The Fray : How to save a life

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0